poniedziałek, 27 lutego 2017

Od Soran Do Saviera


 Niedawno doszłam do watahy i nie wiedziałam gdzie co się znajduję więc postanowiłam udać się do naszej alfy Rose , aby zapytać się o pomoc. Wchodząc do jej jaskini natknęłam się na przystojnego wilka, który miał pięknie dwukolorowe oczy. Kiedy się na mnie spojrzał jego wyraz twarzy wyglądał jakby chciał powiedzieć "A to kto? Gah.. Pewnie znowu będę musiał się użerać z kimś nowym " ... a bynajmniej według mnie. Po chwili podszedł do mnie niepewnie i zapytał się:
-To ty jesteś tą nową? Soran.. prawda? 
- Wow ! Skąd wiedziałeś? Jesteś kimś w rodzaju wudu-śmudu.. czy jakoś tak? 
-Eh.. nie. Domyśliłem się ponieważ Rose kazała mi się tobą zająć. Nazywam się Saveryn ale wolę byś zwracała się do mnie Savier. 
-Aa.. Już rozumiem. Więc od czego zaczynamy? 
                                                                                     < Sav ? > 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz