środa, 1 marca 2017

Od Atrium Do Willa i Dark

- Lukka ! - wesoło podbiegłem do basiora.
- Czego ?
- Jak zawszę, kochany ! To jest Coco, nowa wadera w watasze.
- Miło poznać ? - Wadera schowana za mną wychyliła się.
- Mi też miło. Atrium mi o tobie mówił.  - Odwróciłem się do niej.
- Mówiłem ? hehe. Lukka to tak naprawdę miły gość. - Podszedłem bliżej do wilka.
- To co dziś jemy ?
- Dziś mogę zaproponować ci nogę łosia. - Wiedział że to moja ulubiona część. Wilk oderwał kawał mięsa i rzucił mi go pod nogi.
- A Ty CoCośtam co chcesz ?
- Ja ?
- Nie, ten łoś. - Basior wskazał łapą na resztki zwierzyny.
- Hahaha, Lukka nie wiedziałem że jesteś aż taki żartowniś.
- Wszystko mi jedno, nie jestem aż taka wybredna. - Coco uśmiechnęła się sztucznie. - Możemy pogadać Atrium ? - Spojrzała na mnie i skinęła głową na bok.
- Zaraz wracamy.

- Coś się stało ?
- Chyba Lukka mnie nie lubi .. - wadera spuściła wzrok zasmucona.
- Ejjj, to w cale nie tak. - uśmiechnąłem się do niej. - On zawsze zachowuje się w ten sposób do nowo poznanych wilków.
- Na pewno ?
- Na 100%

  Wzięliśmy się więc za posiłek. Gdy nagle nasza Alfa zwołała nas na powitanie nowego wilka w stadzie.
- Jestem głodnyyhhyyhyyy..
- Atrium ! - Lukka i Coco wypowiedzieli moje imię.
- Wow, to dopiero zmowa, co za dobrzy przyjaciele. - Zrobiłem smutną minkę i ruszyliśmy za głosem alfy.
 Usiedliśmy w około i powitaliśmy nowego basiora.
- A więc to jest Will. - Całkiem spoko myślę. Uśmiechnąłem się.
- Mam nadzieje że szybko uda ci się tu znaleźć. Zawsze możesz na nas liczyć.
- Dzięki. - Odpowiedział.
- To może ja szybko pokażę ci tereny watahy.
- A wiec chodźmy.
- Co cię tu sprowadza ?
- Wydarzyło się coś o czym ciężko mi mówić.. uciekłem bo musiałem. Ale cieszę się że znalazłem coś nowego.
- Rozumiem.. Też się cieszę. - Przeszliśmy się po watasze i wróciliśmy do centrum.
- To ja zaraz wracam. Poczekaj. - Zostawiłem Willa i ruszyłem po resztę mięsa które zostawiłem z polowania Lukki. Gdy wróciłem zobaczyłem jeszcze jednego wilka. - Co za dobry dzień w naszym stadzie ~


                                        < A więc tak, myślałem by pisać z Willem teraz by Lukka pisał z Coco ale                         jest jeszcze Dark :D wiec na razie możemy pisać we 3. Mam na myśli Willa i Dark :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz